Blog

Story from us


Duis aute irure dolor reprehenderit

организация строительства жилья

Сообщение Hark » Пн ноя 07, 2005 9:34 pm Racing Puma - Year 2000, 500 made including press cars Imperial Blue, Racing sports seats (Sparco) Interior trimmed in blue alcantara fabric, front seats, rear seats, door cards front and side cards rear, and steering wheel. Rear seats have Puma logo, front seats have Sparco and Ford Racing logos, Passenger airbag, Air conditioning, Stereo Radio/CD Model 6000 RDS EON (single play CD), rear quarter panels from Platinum ICE but no extra speakers. Revised camshafts, inlet manifold and tuned exhaust system with an underfloor catalysts, 1.7i 16v Zetec SE uprated to 155PS, Front track width extended by 35mm each side and rear track by 45mm each side, Revised gearbox, incorporating longer, uprated driveshafts, Tuned suspension with revised springs and dampers, Uprated brakes, Alcon 4-pot calipers and 295mm ventilated disks to the front, and 270mm disks to the rear, 17 x 7.5 inch alloy wheels running 215/40/17 tyres, Extended front (aluminium wings) and rear (steel) arches, Revised front valance and grille with splitter and modified rear apron Optional LSD Each FRP has a numbered manifold

Сообщение Bobbie » Вт ноя 08, 2005 7:37 am про многодроссель не уверен. то что коллектор другой, слышал. другие тормоза (дисковые задние) и подвеска выпускалась только с правым рулем и только в цвете imperial blue. объявления о продаже регулярно появляются тут http://www.fordracingpuma.com/carsforsa ... rsale.html дешевле 10000 фунтов не видел. плюс пригнать. плюс растаможить. руль перекинуть малой кровью вряд ли выйдет. более подходящий вариант — wide kit на обычную пуму (бампера, передние крылья, задние боковины тоже перевариваются) и upgrade двигателя aftermarket-компонентами или его своп. а вообще 125 л.с. пока хватает. разгон можно улучшить «разжатием» первой передачи (но понизится ресурс кпп, если оставлять сток).